lauantai 28. heinäkuuta 2012

Haaste


Sain tämän tunnustuksen ihanalta White&freshin Irinalta. Kiitos Irina!

Säännöt:
1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa
5. Ja kerro heille tunnustuksesta!


Seitsemän asiaa minusta.

1. Nautin pitkistä kesälomista.
2. Olen turhankin herkkä. Surullinen kohta kirjassa, telkkarissa ym. ja itken vuolaasti.
3. Olen ollut aina "siivoushullu", mutta onneksi Nipsu-koiran tulon jälkeen olen vähän rauhoittunut...
4. Olen yrittänyt ottaa asenteen, että elä päivä kerralla äläkä liikaa suunnittele ja stressaa tulevaisuutta.
5. Työni takia joudun olemaan sosiaalinen, joten nautin paljon, että saan olla omissa oloissani kotona ja
    lukea esim. kirjaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän kaipaa hiljaisuutta ja rauhallisuutta.
6. Pidän matkustamisesta eri maihin ja kulttuureihin.
7. Shoppailessa on pakko aina jotain ostaa...

Irina kertoi, että tämä haaste on viime keväänä kiertänyt blogeissa, joten en laita tätä eteenpäin.



2 kommenttia:

  1. No, tää oli eka tällainen haaste minulle ja en nyt kauhean syvällisesti vastannut...Aurinkoista sunnuntaita!

    VastaaPoista